למבקרים בבלוג שלום וברוכים הבאים!

בבלוג החי והצומח בחולות חולון אני מציגה בפניכם צילומים שביצעתי בחולות במשך כמה שנים ועדיין ממשיכה במלאכה. מטרתי תיעוד, מעקב ולימוד עצמי. המבקש לקבל מידע מדעי יכול לפנות לספרות המקצועית שכן השכלתי אינה בתחום הבוטניקה או הזואולוגיה. תודה לפרופסור אבינעם דנין מהאוניברסיטה העברית, מומחה בינלאומי לבוטניקה, שעזר לי בזיהוי הצמחים. לזיהוי בעלי החיים, בעיקר החרקים, נעזרתי בבלוג המצויין והעשיר של עמיר וינשטיין - חרקים - עולם קטן בגדול, בבלוג המרהיב של עוז ריטנר Israel Insect World וכן במגדיר החרקים בישראל של פנחס אמיתי.

אני מקוה שצילומי יחשפו בפניכם את המגוון העשיר כל כך של חיים בחולות ויתרמו לאהבת ושמירת הטבע.

טיילו בטבע ושמרו עליו!

אילנה לקשטיין
להקדמה



















חפש בבלוג זה

יום רביעי, 1 ביוני 2011

תערוכות - זר פרחים חולוני

באביב 2009 הצגתי במסגרת המוזיאון לתולדות חולון ,בגן הקקטוסים, תערוכה בשם זר פרחים חולוני. בתערוכה הצגתי חלק מצילומי הצמחים שאחר התפתחותם עקבתי כשנתיים ימים. בהגדרת הצמחים עזר לי הפרופסור אבינעם דנין מהאוניברסיטה העברית.
כל צמח זכה לכרזה משלו כשבדרך כלל מוצגים שלבי ההתפתחות השונים עד הפרח. הכרזות פוזרו בין הקקטוסים המדהימים של הגן. בעת התקנת התערוכה נשבה רוח חזקה שהעיפה את כל התערוכה ואילצה אותי להתקינה כשלוש פעמים. אך סוף טוב הכל טוב והתערוכה נפתחה במעמד ראש העיר, מר מוטי ששון ומנהלת המוזיאון לתולדות חולון, הגב' סמדר ספקטור-דנון שתמכה בי כל הדרך.

להלן כמה תמונות מהאירוע:

                                                              הכניסה לגן הקקטוסים




                                  סמדר ספקטור דנון, מנהלת המוזיאון לתולדות חולון, פותחת את התערוכה

ראש העיר, מר מוטי ששון, מברך

























תגובה 1: